U petak je u Zemunu otvorena nova linija za proizvodnju limenki u fabrici američke kompanije "Ball packaging". Vrednost nove linije iznosi 35 miliona evra, u potpunosti je namenjena izvozu i uposliće 40 ljudi. Otvaranjem novog pogona pomenuta kompanija dvostruko će uvećati proizvodnju, na 1,5 milijardi limenki godišnje. Oko 80 posto proizvodnje u Srbiji namenjeno je izvozu u zemlje EU i okruženja. Fabrika "Ball packaging" u Beogradu prva je grinfild investicija u Srbiji od početka tranzicije i ta kompanija je jedna od prvih koja je u vreme svetske ekonomske krize ušla u proces reinvestiranja. Očekuje se da će investicija ove kompanije biti proširivane i u narednom periodu, a ona je dobar primer koji pokazuje da srpska ekonomija treba da bude zasnovana na investiranju u proizvodne kapacitete. Administracija države Srbije mnogo puta izašla je u susret toj fabrici olakšavajući joj rad, a jedan od primera za to je i pojednostavljenje procesa carinjenja. Za donošenje odluke o reinvestiranju u Srbiju bili su presudni tržište i bliska veza sa klijentima, kao i povoljna investiciona klima i ljudi koji rade u Srbiji.
U petak je u Zemunu otvorena nova linija za proizvodnju limenki u fabrici američke kompanije "Ball packaging".
Vrednost nove linije iznosi 35 miliona evra, u potpunosti je namenjena izvozu i uposliće 40 ljudi.
Otvaranjem novog pogona pomenuta kompanija dvostruko će uvećati proizvodnju, na 1,5 milijardi limenki godišnje. Oko 80 posto proizvodnje u Srbiji namenjeno je izvozu u zemlje EU i okruženja.
Fabrika "Ball packaging" u Beogradu prva je grinfild investicija u Srbiji od početka tranzicije i ta kompanija je jedna od prvih koja je u vreme svetske ekonomske krize ušla u proces reinvestiranja.
Očekuje se da će investicija ove kompanije biti proširivane i u narednom periodu, a ona je dobar primer koji pokazuje da srpska ekonomija treba da bude zasnovana na investiranju u proizvodne kapacitete.
Direktor fabrike "Ball packaging" David Banjai rekao je da je administracija države Srbije mnogo puta izašla u susret toj fabrici olakšavajući joj rad, a jedan od primera za to je i pojednostavljenje procesa carinjenja. Za donošenje odluke o reinvestiranju u Srbiju bili su presudni tržište i bliska veza sa klijentima, kao i povoljna investiciona klima i ljudi koji rade u Srbiji.
Tržište limenki u Evropi raste velikom brzinom i u poslednjih 10 godina obim proizvodnje povećan je za više od 60 posto.